EDIFIER В УКРАЇНІ
Вперше продукція Edifier потрапила на прилавки українських магазинів на початку осені 2005 року. На той момент складно було вклинитися в створений ринок акустичних систем, де царювали такі "монстри", як SVEN і Logitech. Але завдяки прекрасній культурі виробництва і, як результат, високій якості звуку, Edifier став швидко відвойовувати свою частку ринку.
Минуло всього 2 роки, і український ринок став найбільшим серед усіх країн-партнерів Edifier. У 2007 році Україна стала партнером №1 в світі за обсягами продукції, яку закуповують. А це ні багато ні мало, було майже 3 млн. доларів США. Це був тріумф!
На превеликий жаль, за успішним 2007 роком прийшов кризовий 2008-й. Все навколо почало руйнуватися, компанії банкрутували, неплатежі посилювалися, перспективи будь-якого бізнеси були туманні. У цей складний кризовий час ми прийняли рішення продавати дорогі системи буквально в півціни. І це нас врятувало. На кінець 2009 року ми розпродали величезні запаси, які формували на сезон осінь-зима 2008 року, який ми очікували ще більш успішним, ніж 2007-й. У підсумку, на кінець 2009 року ми подолали всі кризові труднощі і не втратили ні копійки.
На жаль, ринок мультимедійної акустики після 2008 року став швидко звужуватися. А ринок навушників, навпаки, почав рости стрімко, завдяки активному "вторгнення" планшетів і смартфонів. Тенденція була закономірною і Edifier, як і багато інші бренди, ввів у свій асортимент різні типи навушників. І ми не залишилися в стороні - у 2011-2012 роках в Україні почалися поставки навушників.
Складні моменти в історії України кінця 2013 - початку 2014 року позначилися як на ринку ІТ в цілому, так і на результатах роботи ТМ Edifier. Потрійне зростання курсу зробив "непідйомними" багато наших акустичні системи. Продажі пішли вниз і перспективи роботи на ринку України знову потрапили під знак питання. Тільки оговтавшись від кризи 2008 року, ми знову увійшли в турбулентність 2014-2015 років.
Складні часи народжують прості рішення, які допомагають подолати всі перешкоди. В на початку 2015 року було прийнято рішення припинити роботу з ТМ Edifier в режимі представництва. Повноваження дистриб'ютора були передані компанії НПФ Елетек, яка з успіхом впоралася з покладеними на неї обов'язками. У підсумку, за першу половину 2016 роки ми спостерігаємо довгоочікуване зростання і сміливо дивимося вперед.
Ми сміливо дивимося в майбутнє. Ми раді, що змогли залучити багато великих партнерів до продажу своїх товарів і забезпечили їм стабільність цін і реальні перспективи доходу. Ми постійно шукаємо нові можливості для посилення позицій Edifier в Україні. І у нас є чим здивувати наших покупців. Наприклад, ми починаємо пробувати працювати з автомобільною акустикою, яку в Китаї Edifier продає вже 5 років ....